CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 13, 2008

only for you dk mazrianah



Neyi wan u to know dat i love u more den everything in my life and u shud noe dat sejak dari awal lagi i kenal you. And now we are having a really big problem....and we will try to solve dis problem cuz for me, everthing can be settled....dari me...i want u 2 change cuz that will make me feel better agen...i ony want u to ckp baik2 dgn me cuz now u owez cakap dgn me suka hati u jak...and u ndak pernah mo fikir apa akibat dari pa u buat dat....it will make me feel down...u pun tau jgak kan dat i nie sensitive pnya org, my hati is really fragile..so plz take care of this heart...and u owez penting kan apa yg u mo dulu....u owez ckap dgn i fikir apa yg org tu mo juga...u mo i buat mcm tu cuz mo i fikir bout u dulu apa yg u want...but u din do dat cuz apa yg u mo only about pa yg u fikir.....thats why i marah......and u i sudah ajar u mcam2 cara how to take care my hati tapi not all pun u buat, fine if not all i pun tia kisah tapi lagi banyak u bg sakit hati i dari u bg i rasa sweet...tu yg i lagi ndak suka...and i sudah blajar ndak mo kongkong u.....tapi everytime u ask me u wanna go out....u owez ask dgn suara yg not nice, then u will paksa me....kan lagi bagus if u ask me bagus2....if u ask me bagus2 and mana u mo pigi tu tmpt bagus mustahil i ndak bagi lar........i ndak pernah mo marah u bah ney kalau u ndak pernah mo buat me marh....just small thing tu i can tahan lar if once in a while tapi kalau sudah small thing kena buat balik2 and everyday berulang2 memang i sakit hatilar.....so dun ckp small thing tu besak jak k... i hope u still remember dis picture..i simpan dis picture cuz i feel dat is the time yg i feel u so sweet....dunno why maybe cuz baru kenal.....ney about break up tu i pernah terfikir and cuz i fikir to make me cry....so u bayang kan lar even ony think bout dat sudah make me cry apa lagi kalau i break up wif u so I DONT WANT IT TO HAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! dun wanna let u go bah...sampai bila2...i akan cuba sedaya upaya i untuk kekal dgn u cuz i love you so much..... so ney im sory if i ada ckp sumthing yg buat u sakit ati....but trust me i ndak bermaksud pun...its for our own good k...i love you ney so much...so plz start from now 4.27 pm 13/november/2008 thursday..plz change k...i tia mo we menyesal dgn apa yg kita tdk buat ok...love you so muchh.....

5 comments:

suria said...

omg...hafeez being so sweet

i wish theres still a guy like papi outside thre for me.

mumy, u r so lucky have dis guy in ur life..

*sobsobsob* im so lonelyy

Deekay said...

u diz kan..we just had a big fight yesterday, so saja dier nak meluahkan everything in this blog and lemme read it..huhu...dun la bha be sad u diz kan..ada bha dat guys with pure heart outside there..its just u don't go looking for them...let them come to you..be patient dear..=)

suria said...

hohoho i wont search for love..let the love come by itself..lor even u guys have a big fight pon but i can see papi is sincerely love u..

Shin Ju said...

Ayoo..
hafiz da mrh lah..
Mummy...
nie npe dgil sgt neh???
Changes 4 loove,k dear..
bkn sbb t'paksa..

Deekay said...

hehehehehe...tak..cz i marah dier tersgt2...tula dier mcm sedih...kecianyer dier...hehe..even so...cayang him so much..hehe